Skjetten - Raufoss - Jah, hva ble det egentlig?

Aiaiai. 2-6. Det ser ikke pent ut. Jeg håper likevel at alle som så kampen er enige med meg i at resultatet ikke er representativt for hele kampbildet.

Jeg har ikke skrevet så mye om hvordan vi har spilt i kampene våre i år. Det er ikke alltid det har vært så mye å si. Om denne kampen er det imidertid mye å si. I alle fall om de første 65 minuttene. I 65 minutter varter vi opp med god fotball! Det går på en og to touch. Vi skaper fantastisk fine trekanter! Vi spiller oss oppover i banen. Vi har flotte gjennomløp av treern på topp. Vi kommer rundt på kanten og legger flotte innlegg. Jeg synes samtlige jobber godt defensivt, og jeg synes vi gjør gode valg med ball fremover i banen.

De siste 20-25 (-ish) får de score altfor mange mål. Vi blir slitne i både bein og hoder. Det blir slutt på de gode valgene, Raufoss er gode og kjører over oss. Shit happens! Selvfølgelig skal vi ha lov å være veldig skuffet over at vi taper, men jeg synes samtlige skal ta med seg hvor mye finfin fotball vi skaper i denne kampen. Vi har to fantastiske spillemål! Begge fortjener en plass på toppen av topp 5.

Nå er det bare en kamp igjen før ferien. Vi er på gli. Nå skal vi holde fokus på arbeidsoppgavene våre, og så skal vi ta poeng på bortebane!

Det mener jeg!

Ingen kommentarer: