ingen grunn til å henge med nebbet

Vi hadde en trøblete sesong i fjor. Da kunne jeg skryte av en håndfull jenter som tok ansvar, kjempet for tilværelsen og til slutt berget plassen i 2.div. I år har vi hatt de beste forutsetninger. Vi har hatt 2 trenere, fullt lag, mange på trening og alltid spillere på benken (og da mener jeg ikke folk som er hanket inn fordi de tilfeldigvis eier et par fotballsko). Vi har stort potensiale! Ok, så har ikke resultatene stått til forventningene.. That's life! Det betyr da ikke at vi gir opp! Det er ingen som dør av litt motgang. Det er i motbakke det går oppover! (ja, jeg dro den!) Jeg er muligens litt gammeldags av meg, men jeg forventer at alle som er del av et lag på rundt 20 personer er sitt ansvar bevisst og gjør sitt beste! Jeg vil at du med hånden på hjertet kan si at du har gjort ditt aller beste på trening i morgen! Dette er opp til oss! Så ta dere sammen jenter og brett opp ermene! Vi skal bare vinne et par fotballkamper. Ingen umulighet! Mange har klart det før oss. Jeg har planer om å skryte av jentene når denne sesongen er over også!

Ingen kommentarer: