Blogg søker skribent!

Nå er det lenge siden det har skjedd noe på denne bloggen. Beklager det. Undertegnede har tatt ferie. Sesongen er over for lengst. Inne-KM er over og snart er det jul. Jeg har jo hatt for vane å komme med helt objetive synspunkter her i tide og utide, så som et siste skudd tenkte jeg jeg skulle driste meg til å oppsummere året som har gått.

Det ble det nok et strevsomt år for Skjetten damelag. 2 seiere, 2 uavgjort og en målforskjell på 36-101 er ikke oppløftende lesing. Det begynte lovende med 22 spillere og to trenere som skulle ha fokus på spillerutvikling. Tallene lyver vel noe. I realiteten var antall spillere nærmere 15 og antall trenere til slutt lik 0. Vi kom skeivt ut, og det viste seg vanskelig å rette opp. Resultatene til tross så bor det stort potensiale i laget. På en god dag vartet vi opp med finfin fotball. God (?) humor og godt samhold mangler det i alle fall ikke på! Dere er en veldig fin gjeng, så jeg håper noen plukker opp trenden og holder vaffeljernet varmt!

Så til saken! Hvis denne bloggen skal leve videre trenger jeg en eller flere som har lyst å skrive litt her! Fordelen med å skrive her er at du kan skrive så mye (eller lite) tull du vil, og det er ingen som arresterer deg! Bortsett fra Anita da, dersom du i vanvare skulle komme til å skrive at du skal brette opp armene. Tar selvkritikk på den. Send meg en mail, mel, eller hva som helst så hjelper jeg deg/dere i gang!

Jeg har både skjerf og en skikkelig gammeldags Skjettenjakke så vi ses sikkert igjen. En gang Skjetten, alltid Skjetten =)

Lykke til videre og god jul når den tid kommer!

Ingen kommentarer: